27 Oktober 2014

Mein Buch ist da! * Moja książka!

Mein erstes Buch ist endlich da! Kaum zu glauben, schon von paar Tagen habe ich das Probeexemplar bekommen, aber immer wieder freue ich mich von vorne. 
Das Buch ist in Deutsch, beinhaltet 25 ausschließlich vegane und sehr einfache Rezepte. Alle mit Fotos und Illustrationen. Ab Mitte November wird man es als E-Book oder als gedrucktes Buch kaufen können.

Ein Buch könnt ihr hier gewinnen. Bitte schreibt mir im Kommentar, das Ihr Teil an der Verlosung nehmen möchtet. Die Anmeldung geht bis 27. November, bis Mitternacht. Am  29. November erfährt Ihr, wer das Buch bekommt.

Ich würde mich Freuen, wenn ihr das Bild mit der Information auf dem Blog oder FB-Profil verlinkt. 

Ich drücke Euch die Daumen und wünsche schöne Woche :-)
***
Nareszcie jest moja pierwsza książka! Nie do wiary, już kilka dni temu dostałam egzemplarz próbny, a ciągle cieszę się od nowa. Książka jest w języku niemieckim, 25 zawiera wyłącznie wegańskich i bardzo łatwych przepisów, wszystkie są z fotografiami i ilustracjami. Od połowy listopada będzie do kupienia jako e-book lub w formie drukowanej.

Jedną książkę możecie wygrać. Proszę napiszcie mi w komentarzu, że chcecie wziąć udział w losowaniu. Zgłoszenia można składać do 27. listopada do północy. 29. listopada dowiecie się kto dostanie książkę.

Proszę o umieszczenie na blogu lub FB podlinkowanego banerka.

Powodzenia i miłego tygodnia :-)









14 Kommentare:

  1. Bardzo chcialabym ja otrzymac! Szata graficzna i piekne fotografie w mig lamia bariere jezykowa :-) pozdrawiam z Pragi S. S.

    AntwortenLöschen
  2. Uczę się właśnie niemieckiego, więc bardzo bym chciała otrzymać tę książkę. Gratulacje :)

    AntwortenLöschen
  3. gratuluję, tylko szkoda, że nie w języku polskim, pozdrawiam cieplutko:)

    AntwortenLöschen
  4. Jaka cudna książka! Jestem w trakcie nauki języka spowodowanej wyprowadzką do Niemiec, nie wiem jakie były by moje dania, gdybym czytała przepisy po niemiecku ale...kto wie? :) Uściski, Niemięsojadka

    AntwortenLöschen
  5. zapisuję się do losowania! banerek umieszczę wieczorkiem
    niemiecki znam, może akurat mi się poszczęści :)

    AntwortenLöschen
  6. Bardzo chciałabym wygrać ta książkę i obdarować ja moja siostrę, która zna niemiecki i uwielbia gotować

    AntwortenLöschen
  7. Zgłaszam się do losowania! A jak mi się nie poszczęści to chętnie kupię książkę! Wygląda przepięknie!

    AntwortenLöschen
  8. wie schööööööööööön ;-) herzlichen glückwunsch!!!
    alles liebe
    amy

    AntwortenLöschen
  9. Gratuluję serdecznie. Cieszę się z wydania książki i zapisuję się do losowania. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, jednak muszę zaznaczyć, że do wzięcia udziału w losowaniu konieczne jest spełnienie opisanych przeze mnie warunków. W przypadku komentarzy anonimowych musiałabym wiatru w polu szukać, proszę więc dopisać w nowym komentarzu wymagane informacje. Gdzie umieszczony jest banerek, kto kryje się za anonimem i jaki jest kontakt. Dziękuję :-)

      Löschen
  10. Gratuluje serdecznie wydania ksiazki i bardzo chetnie wezme udzial w losowaniu ksiazki.Pozdrowienia z Hagen :)
    katharina.klossok@gmail.com

    AntwortenLöschen
  11. Wiedziałam, że Ci sie uda, zawsze chciałaś napisać ksiażkę i oto ONA!! Cieszę się razem z Tobą bo efekt jest naprawdę genialny!!

    AntwortenLöschen