28 Februar 2014

Frühling * Wiosna

Ist bei Euch schon Frühling angekommen? Ich denke, bei mir schon. Jetzt nur noch muss die Sonne wieder scheinen, die hat (hoffentlich) nur kurze Pause gemacht. Was habt Ihr für Frühlingspläne, vielleicht Freunde besuchen und mit dicken Pullis ausgerüstet auf der Terrasse Wein schlurfen?
Ich wünsche Euch schönes Wochenende :-)
***
Czy wiosna już do Was dotarła? U mnie już chyba tak. Teraz tylko słońce powinno znów się wyłonić, zrobiło sobie (mam nadzieję) krótką przerwę. Jakie macie wiosenne plany, może z przyjaciółmi,
zaopatrzeni w grube swetry popijać wino na tarasie?
Miłego weekendu :-)









3 Kommentare:

  1. Śliczne stylizacje, szczególnie te zdjęcia przez serduszko w tacy. :-) U mnie wiosenny weekend rowerowo spędzamy. Dzisiaj było tak cudnie, słonecznie, chociaż ciągle chłodny wiatr jest, ale w lesie nie przeszkadzał. Nawet lunch się udało zjeść na pniaku drzewa, na słonecznej polanie. :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ale Wam zazdroszczę, dlaczego ja tak bardzo jestem przyklejona do tego kompa, przecież łąki i lasy mam przed nosem, rower też. Chyba musimy wziąć z Was przykład. Pozdrowienia :-)

      Löschen