03 November 2013

Sonnenzeit * Pora słoneczna

Zum Glück ist das nicht immer im Herbst regnerisch. Zum Glück gibt es manchmal so tollen Sonnenschein. Schnell geniessen, bevor es ganz ungemütlich sein wird. Die Fotos sind leider schon paar Tage her, also nicht wundern, bei mir ist heute auch windig und nass. Das ist aber nicht so schlimm, dadurch wird mein sich mein Projekt schneller entwickeln. Ich denke, 3/4 habe ich schon. In paar Tagen zeige ich ein Zwischenstand :-)
Schön Sonntag!
***
Na szczęście nie zawsze jesienią jest deszczowo. Na szczęście jest czasami tak wspaniale słonecznie. Szybko się tym cieszyć, zanim będzie całkiem nieprzyjemnie. Te zdjęcia zrobiłam niestety już kilka dni temu, więc się nie dziwicie, u mnie dziś też wieje i jest morko. Nie jest jednak tak źle, dzięki temu będzie mój projekt robił większe postępy. Myślę, że mam już 3/4. Za kilka dni pokażę Wam na jakim jestem etapie :-)
Miłej niedzieli!






4 Kommentare:

  1. Pierwszy kadr za wiosenny może robić. :-) U mnie dzisiaj słonecznie i kilka kolejnych dni też, zapowiada się na ładny początek listopada. Miłego dnia! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzięki Drui..., korzystaj w takim razie, pozdrawiam :-)

      Löschen
  2. U mnie buro i mokro niestety...co do pszczół - kupiłam właśnie sztuczny miód do wypieków, z szacunku dla pszczół nie będę pakować prawdziwego do ciast.
    Mój wuj ma pasiekę, podobno pszczół coraz mniej...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sztuczny miód oczywiście nigdy prawdziwemu nie dorówna, ale masz rację, pszczoły są coraz bardziej zagrożone, a pośrednio my również, dlatego w pełni popieram Twoje postanowienie.

      Löschen